pizzapung

Mitt internet har fuckat totalt under hela helgen och jag min segskalle förstod inte varför. Jag måste tydligen ha datorn på ett visst ställe i min lägenhet för att internet ska fungera, vilket Henke i och för sig sa redan från början. Men de funkade ju faktiskt ett tag, innan de började fucka ur helt. Därför lyssnade jag inte på honom:) Men nu vet jag ju hur det ligger till, så nu tänker jag fan inte flytta på datorn nå mer.

Dex är över och det gör mig inte ett dugg. Nog för att jag hade riktigt rööj i helgen, men det är ändå rätt så överskattat. Lördagen var i alla fall bäst :) Jag fick erfara att min pojkvän är en riktig jävel på att tränga sig i köer!  Först i kön till stadt och sen inne på Ergüns, och det var ingen som klagade:) Jävligt skönt att slippa köa!
 
Idag va jag och Martina på Dollar i säkert två timmar! Jag inhandlade diverse billiga örhängen och tre st. filmer, sen gick vi på Unitis och fikade:)

Jag har även varit grymt duktig idag när jag drog ut och sprang x antal kilometer! Kändes skönt att röra på sig igen efter helgens inte alltför nyttiga leverne.

Nu måste jag gå och lägga mig, har tvättid kl. 7 imorrnbitti! Herregud, hur fan ska jag orka upp..?

Kommentarer
Postat av: hank

Vem var de som sa att det inte funka för att datorn stod på fel ställe!? ;D Ja just, de var jag! Hank the one and only! Det kan du få lägga till i din blogg.. :D

2007-10-30 @ 18:48:27
Postat av: pingu

Det är bäst att lyssna på honom. Han verkar vara en sån klok och vis man.

2007-10-30 @ 19:08:44
Postat av: Kristin

Fan va störd du är :D Jag har faktiskt ändrat! :)

2007-10-30 @ 23:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0