Oh brother, where are thou?

Värst va jag var i bloggartagen idag, men det är faktiskt både roligt och skönt att skriva av sig :)

Sitter just nu och kikar på film, fast jag kollar inte så mycket. Det var Krille som bestämde vad vi skulle se, sen gick han och la sig efter en halvtimme. Jag som hade tagit me mig en film hit från Ljusdal som jag ville se, men inte då. Därför funderar jag på att stänga av den jag kollar på nu, gå och lägga mig i min skööna säng och kolla på filmen som jag vill se istället. Låter som ett väldigt lockande förslag tycker jag :)

Idag ramlade Krille med cykeln (han försökte väl sig på något avancerat trick..) :D Hur som helst så slog han upp knäet så det blev ett hål! Det var väl ungefär två cm långt, en halv cm brett och ca. en halv cm djupt skulle jag tro. Ångrar att jag inte tog ett kort! :) Blödde som fan gjorde han i alla fall, mamma tyckte att det borde sys men så tejpa hon ihop det istället :)

På torsdag blir det hockey! Lätt skitkul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0