Mysboll

Fick gå upp svintidigt idag eftersom jag hade tvättid kl.7. Det var jobbigt, men de gick:) Jag var tvungen att bl.a tvätta en kudde eftersom en viss person, jag nämner inga namn, kräktes lite på den i helgen :D Hur som helst så blev den väldigt blöt och jag undrar hur fan lång tid de ska ta innan den torkar. Man känner sig faktiskt ganska duktig när man går upp i ottan för att tvätta, på ett lov!

Den här veckan jobbar Henke natt, det tycker jag är tråkigt för då får jag sova ensam. Nog för att det kan va rätt skönt med hela sängen för sig själv, men inatt var det lite tomt.

Idag tänker jag åka hem till mamma, pappa och Krille. Dom saknar mig :)


Kommentarer
Postat av: henke

Ja men snart är den här piss veckan över! ;)

2007-10-30 @ 18:52:03
Postat av: henke

Älskar dig över allt annat !

2007-10-30 @ 18:52:46
Postat av: Kristin

mmm ;)Älskar dig babe

2007-10-30 @ 23:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0