Lord Of The Dance

Min käre pojkvän bjöd med mig till Gävle igår för att se "Lord of the dance". För er som inte vet vad det är (visste inte jag heller först..) så är det samma snubbe som gjort Riverdance som gjort denna show. Det handlar alltså om stepdans. Hursomhelst så var det jävligt grymt! Och inte nog med det, vi bodde på hotell också och gissa vilka som bodde på samma hotell som oss..? The motherfuking stepdancers! :D Dom frågade oss vart man kunde få tag på pizza (tyckte väl vi såg feta ut eller nåt..). Jag har alltså pratat med snubben som "kom på" Riverdance, hur ball är inte jag..? :)

För övrigt så var kvinnan i receptionen helt fast i det forna åttiotalet. Ångrar att jag inte tog en bild på henne, får försöka illustrera henne här nedanför istället. Tänk er en kvinna i 45-års åldern med tuperat, permanentat hår i två tofsar, mustasch och en massa smink. Där har ni henne :) Hon hade ett väldigt artigt (skumt) sätt också. "-får jag besvära med ett namn?", "-får jag besvära med en adress?" O.s.v. Ja men snälla besvära oss hur jävla mycket du vill..!

Hade en helt underbar "weekend" i Gävle i alla fall :) Min Henke är bäst <3

image22
Den snyggaste receptionisten jag någonsin sett!

Kommentarer
Postat av: henke

Hahaha! Vilken exakt kopia av vår snygga receptionist! :) Fan vilken underbar helg de vart i gävle ;) Älskar dig Kristin!

2007-10-30 @ 18:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0