Kyrksjön

Sitter hemma i lägenheten och väntar på bättre tider, eller nåt.. Har gått ensam runt kyrksjön idag, det var riktigt skönt. Det blåste som fan men det gjorde ingenting :) Idag tänkte jag plugga en massa (hmm, får se hur det går..) Tänkte i alla fall skriva klart engelskan och plugga matte. (Blir antagligen ingetdera..) Funderar på om jag ska åka upp till skolan och käka lunch, har typ ingen mat hemma :) Vi får se..

Ikväll åker jag hem :) De passar väldigt bra att åka hem nu i helgen för då spar jag pengar (eftersom det inte finns nåt att handla i Kårböle). Måste ju ha kvar lite stålar tills dex!

Undra om jag ska pallra mig ner till Prix och ta dedär förbannade kortet till körkortet idag. Skulle va skönt att få de gjort, så slipper man fundera på det nå mer.

Nä, nu måste jag sätta igång me nåt. Lite engelska kanske..?

Tjaarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0