Helg!

Har nu fått helg:) Imorrn har vi friluftsdag och på fredag har jag inga lektioner, så jävla skönt! Idag är det en månad sen jag tog körkort och det är fortfarande lika roligt :)

Jag har gjort en upptäckt, en upptäckt som har förändrat mitt liv. Jag har hittat internet :) Vi får väl se hur länge det  håller innan det försvinner. Därför ska jag passa på att surfa så länge det går!

Ikväll är jag solo så då blir det fiskbullar och potatis! Ska också tvätta, springa en sväng och kolla på Grey's anatomy såklart! :) Onsdagkvällar är dom bästa tv-kvällarna, först "Bonde söker fru" och sen "Grey's anatomy".

Nu ska jag vara lite produktiv och sätta på potatisen.

peace out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0