Gaaah!

Jag trodde idag att jag förlorat dig, du fungerade ju inte..! Men nu helt plötsligt är allt som det ska igen, skönt! Verkar som att du fungerar bäst på kvällarna. Hmm.. :) Det är såklart mitt kära internet jag pratar om :D

Ikväll var jag på MRL, det var skönt. Eller, det var inte skönt just då jag va där men det kändes skönt efteråt :)

Hade spanskaprov idag, gick ganska bra tror jag! På torsdag har jag psykologiprov som jag och Marie ska plugga till tillsammans imorrnkväll :) Lånade hem Frankenstein från skolan idag, dom hade kollat på den på svenskan, vilket jag missade, så då fick jag låna hem den istället. Snacka om kass film, men det är rätt kul att ha sett den ändå :)

Snart är det helg och lov, riktig härligt! Men gruvar mig lite över att helgen antagligen kommer bli väldit dyr och jag är inte särskilt rik.. Ska försöka leva snålt under dex, får se hur det går med det.

Nä, nu ska jag gå och borsta tänderna och vänta på att Hank ska komma hit ;) Mys!

Tjaarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0