Friluftsdag

Jupps, de har vi idag. Jag tänkte skita i den, men jag gick faktiskt runt kyrksjön i morse me Marie & co. Ikväll är det spinning, ska blir kul :) Jag och Marie började vårat nya liv för några veckor sen och det går helt okej. Rör på mig varje dag! Det blir allt möjligt; promenader, löpning, spinning, MRL, boxning. Den här veckan har jag sprungit två dagar och varit på MRL en dag och som sagt, spinning ikväll. Känns skönt att man börjat tagit tag i saker och ting :)

Idag ska jag ägna dagen åt plugg. Har rätt mycket tills nästa vecka, bl.a. två prov och en inlämning. Men då är det ju bra att jag har hela idag och imorrn på mig.

Imorrn åker jag och Henke hem till Kårböle, vi blir nästan ensam hemma (bara pappa hemma).  :) Vi ska ut i skogen me han och hjälpa han ta gran. Ja, jag vet att ni tycker att det låter konstigt att ta gran redan. Men pappsen tar alltid gran i oktober, så hänger han den uppochner på vårat härbre så att alla "kvistar" ska böja sig åt samma håll, på det sättet blir granen väldigt fin :)

Förutom att hänga i skogen ska vi nog dega en massa och käka god mat :) Pappa skulle bl.a. göra smörgåstårta (vilket han är bäst på att göra) 

Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0