TV-kväll

Nu är Martina här och kollar på tv med mig och Henke. Är ju säsongsavslutning av Grey's, säkert ett väldigt spännande avsnitt :p

Gymnasiemässan var väl sådär, SP hade tre klassrum med folk som stod och pratade och planscher å sånt i. Språk-rummet som jag skulle hänga i var rummet längst in, och eftersom det låg längst bort var det typ ingen som gick dit. Folket gick liksom till det första rummet och sen vände dom. Det var jävligt synd tycker jag eftersom vår übersnygga utlandspraktik-plansch hängde där, så vi flyttade på den till ett mer välbesökt rum :p

I alla fall så höll Ing-Marie på att visa en film om Ljusdals reningsverk som några elever gjort, om och om igen. Kändes som att det också kunde vara en anledning till att inga gick in ^^ Haha! Hur som helst så kändes det som att jag inte direkt tillförde nåt så jag drog hem rätt tidigt.

Nu börjar Bonde Söker Fru igen, så jag läre gå :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0