tortellini

Gick hem från skolan tidigare idag för jag kände att febern började smyga sig på. Kände mig rätt duktig ändå som härdade ut ända till halv två ^^ Hade ju prov i religion i morse, och det gick nog helt okej som det kändes.

Ikväll måste jag skriva klart engelskan (har tjatat om att jag ska göra det i snart en vecka nu..) men ikväll SKA jag verkligen skriva färdigt! Kanske borde göra det redan nu egentligen..?

Ikväll är det "Bonde Söker Fru" och "Grey's Anatomy" (bästa serien ever!). Martina kommer nog hit och kikar me mig:) Fan, jag blir så jävla nervös på den där Fredrik i "Bonde Söker Fru". Han måste lära sig att andas!

Nu ska jag slänga ut alla kläderna ur garderoben och vika om dom, det är en sån jävla röra så jag hittar ju ingenting! Ska bli skönt att få lite ordning :)

Ikväll blir det tortellini med skinka- och ostfyllning. Kan nog bli rätt så gott ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0