tandborstning

Jag är så grymt trött hela tiden, det spelar ingen roll att jag säkert sover 8 timmar per natt. Jag tycker att jag är trött jämt! Nu är klockan cirka halv elva och jag ska bara ta en snabbdusch och sen hoppa i säng! Min Henke är här och gör mig sällskap inatt ;)
 
Imorrn börjar jag halv elva och slutar tolv, så jävla skönt! :) Pappa ska komma och hämta mig efter att jag slutat, för han och mamma ska hit till Ljusdal imorrn. Vi ska åka och luncha tillsammans ^^

Sen tänkte jag dra på PO:s och JLL för att kolla om jag kan lämna in mina mobiler som inte fungerar. Hade en mobil som gick sönder, så köpte jag en ny som höll i ca. två-tre måndader innan också den pajade (joysticken slutade fungera). Då fick jag köpa min brorsas gamla mobil, och nu är den också paj (displayen är helt vit, men funkar ibland om man drar upp luckan låångsamt och trycker hårt på displayen). Men tur är i alla fall att garantin inte gått ut än, så jag får väl se imorrn om dom kan göra nåt! Sist jag va där sa dom att jag inte hade köpt mobilen hos dom, fast jag var helt säker på att jag gjort de..! :) Vi får väl se hur det går imorrn ^^

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sooova! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0