Sugplugg

Hade hela dagen på mig att plugga men inte pluggade jag nånting heller. Men nu har jag i alla fall pluggat religion till provet imorrn och har inte så mycket kvar på engelskan heller. Så det känns helt okej.

Martina kommer hit till nio för att kolla på desperate och käka turkisk peppar ^ ^ fett rööj :D

Ikväll har Henke åkt och handlat, lagat mat, städat lägenheten + toan och hjälpt mig me tvätten! De ni, han är ett riktigt kap ska ni veta! Jag menar, vilken snubbe skulle göra nåt liknande utan att man ens sa till..? För allt var faktiskt hans egna idéer! :) Han är förjävla söt och helt enkelt bäst!

image23


Kommentarer
Postat av: pingu 2

ojj! Jaa vilket kap han verkar va!;)

2007-11-06 @ 22:41:52
Postat av: henke

Och du är mitt kap gumman! Love U

2007-11-07 @ 16:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0