Stryptag

Jag skulle bara kunna spy på min franskalärare. Jag hatar franska! Jag skulle jävligt gärna sluta men kan inte eftersom jag går språk. Jag är lat och valde språk för det var softast, men som det känns nu hade jag mycket hellre gått ekonomi än läst franska. Blir så jävla less!

Jag har en skitvecka som aldrig verkar ta slut. Ge mig lördag nu så jag kan supa bort mina bekymmer! Jag längtar så jävla mycket tills gymnasiet är över och jag kan flytta långt bort och börja leva. Nog för att mina bekymmer knappast kommer bli bättre om jag flyttar härifrån. Men äh, orka.


Kommentarer
Postat av: Marie

Men Kristin. Du som hade en bra franskalektion förra veckan. Hmm. Men jag må säga att jag tar lite illa upp när du smutskastar ekonomi sådär. Det är väl inge fel på det :)

2007-11-20 @ 20:03:20
Postat av: Kristin

Iofs, men fick höra idag att jag kunde mindre än vad jag borde kunna. det är ju sant men ändå, blir pissed på han! Vadå smutskastar? :p haha

2007-11-20 @ 22:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0