Russin ^^

Kom hem från MRL:en för ett litet tag sen. Den var inte speciellt jobbigt idag, men det var ändå ganska bra för jag har lite känningar i halsen. Blir inte så mycket träning den här veckan eftersom jag måste plugga inför prov och annat shit. Men ska nog försöka dra iväg på spinning på torsdag och eventuellt springa imorrn och/eller på onsdag.

Förra veckan var det som sagt lov. Lovet började i vanlig ordning med dex, vilket var rätt så rööj :) Sen spenderade jag dom första dagarna i veckan med att göra ingenting.. På torsdagen drog jag, Henke, Krille, Noffe och hans pappa och bror på hockey i Läkerolarena, vi åkte för att se Brynäs såklart!

På fredan åkte jag, Henke och Krille hem till Kårböle. Jag och Hank fick va där ensamma för resten av ligan for till Vemhån. Skönt att ha hela huset för sig själv ;) På lördagen var vi ut och sladdade lite med bilen och sen for vi till Fäla! På kvällen var vi till Smulan och myste, drack lite öl m.m. Riktigt trevligt!

Sammanfattningsvis så hade jag inte ett helt värdelöst lov, jag gjorde ju faktiskt lite roliga saker i alla fall :)

Nu ska jag plugga engelska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0