Ny mobiltelefon

Mina två mobiler som var trasiga visade sig vara fuktskadad (den ena, då lagar dom den inte) och utan garanti (den andra, garantin var för gammal.) Så nu är det bara för mig att köpa mig en ny. Funderar på om jag ska köpa en Nokia istället för en Sony Ericsson eftersom dom har krånglat så mycket för mig. Men vi får se vad det blir.

Nu sitter jag här, har nyss klivit upp och Henke ligger fortfarande och sover. Idag ska vi ner på köpingen och kolla på nya mobiler och sen vet jag inte vad vi ska göra, gå och ta en fika kanske..? ^^

Imorrn är det Fars dag, min pappa ska få en påse "Lördags godis", en sån där med spelkuponger ni vet :)

Nu ska jag gå och väcka Henke och sen käka frukost.

Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0