Nudlar

Har jag käkat idag, de va gott ^^ Igår var vi på SACO-mässan, var helt ok. Lite drygt bara att åka 40 mil x 2 för att vara där fyra timmar. Men plockade på mig rätt mycket broschyrer å sånt i alla fall :) Men jag drar nog till Göteborg till slut, det har jag tänkt i flera år. Annars lutar det åt Uppsala kanske. Jag vet inte vad jag vill läsa, men jag vet vart jag vill flytta, det är ju bra, haha ^^

Ikväll ska jag och Hank på party hos Jocke. Skulle tydligen komma fett med fölk, vi får väl se ;) Känner mig inte ett dugg taggad, är så jävla trött. Men man får väl offra sig och pallra sig dit!

Igår tröttnade jag på mina handblåsor så mamma fick picka sönder dom, skönt! Dom va så jävla mycket i vägen hela tiden. Hur som helst så läkte dom under natten efter att mamma haft sönder dom, så nu kan jag använda hela händerna igen! Så det där med att man ska försöka hålla blåsorna hela, bullshit!

image30

Min vänstra hand innan mamma hade kål på blåsan :p

Kommentarer
Postat av: Mandie

aaaj , ser ut att göra ont :/

2007-11-25 @ 11:17:38
URL: http://mandwie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0