Mögel

Jag har väldigt lite plats i mitt kök (kokvrå, om det ens är det) så jag har inget riktigt skafferi utan bara ett litet skåp. Hur som helst så brukar jag lägga brödet ovanför kylskåpet där det finns lite extra utrymme, för det får inte plats någon annanstans. Och det är så att jag är för kort för att kunna se vad som ligger där uppe, och det händer att jag glömmer bort att jag har bröd där.

Så igår hände det igen, Henke (som är lång) hittar en limpa där uppe som är helt grön och luddig! Så jävla äckligt! Och det är inte första gången det händer, det händer minst en gång i månaden i alla fall. Måste skärpa mig och kanske börja lägga brödet nånstans där jag ser det tror ja ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0