Men hallå!

Har nyss klivit upp, Henke ligger fortfarande och sover (fast han egentligen började 06. i morse..) Han var väl trött antar ja :p Själv så ska jag pallra mig till skolan vid 10 för vi ska jobba med projektarbetet. Jag skulle verkligen ha behövt duschat nu på morgonen, mitt hår är inte så värst fräscht. Men jag pallar fan inte! Så därför tar man på sig ett hårband istället ^^

Idag efter att jag slutat tänkte jag gå på extramatte. Läser matte C och har en kass lärare, jag förstår verkligen ingenting när hon förklarar. Därför behöver jag nog lite extra hjälp om jag ska klara kursen.

Tänkte förresten gå till SYO:n idag för att se om jag kan ta bort franskan, fan va lycklig jag blir om det funkar att göra det :D

Nu ska jag käka frulle. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Men du... matte C GÅR inte att förstå. Oavsett hur bra lärare man har ;)

2007-11-26 @ 09:36:56
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: Marie

Det där med hårbandet är en lysande idé :)

2007-11-26 @ 19:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0