Måndag

Äntligen måndag igen! Eller nåt... Hade mitt nationella prov i svenska idag (den muntliga delen), det gick bra. Jävligt skönt att ha det gjort! Imorrn ska engelskan lämnas in, är inte riktigt färdig med den än men det hinner jag nog fixa ikväll. På onsdag har jag prov i religion, sen är det nog inge mer den här veckan.

Mitt höstlov gick väldigt fort! Gjorde nästan ingenting, men hade det rätt så trevligt ändå! :) Ni kan kika på bilddagboken (http://smultronboll.bilddagboken.se) så får ni se på lite som jag gjort under lovet.

Ikväll blir det nog ganska lugnt. Ska på MRL halv sju, efter det blir det lite plugg och sen blir det tv:n! :)

Nån som har nån idé om vad man kan hitta på i helgen? Ska jag vara i Ljusdal, Färila eller Kårböle?

Skriver kanske mer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0