Kräksnöar

Fan vad det har snöat idag, och det snöar fortfarande. Helt sjukt va mycket det kan komma på en dag! Men man är nog garderad snö på julafton nu i alla fall, hade ju min första snöfria jul i fjol, å det vill jag inte vara med om igen!

Det va inte så roligt att gå till skolan idag i alla fall, det snöade mot mig hela vägen så när jag kom fram hade jag inget smink kvar runt ögonen, allt var kletat runt omkring :p haha

Jag va i alla fall till Syo:n idag, hon sa att jag inte kunde göra nåt. Men sen efter vårat möte kom jag på flera lösningar, så jag måste gå dit imorrn igen. Är hon nå kass eller? Hon hittade inga lösningar men jag kom på flera. Fast jag vet ju inte än om mina fungerar, men man kan ju hoppas ^^

När jag ringde runt till högstadieskolor i måndags sa jag att dom skulle få mail utskickade den här veckan, men vi har inte skickat några än. Och som det känns kommer vi nog inte göra det heller. Får fan ta tag i det där imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0