Hank <3

När jag kom hem från skolan så hade Henke diskat allt och fixat käk åt mig, så jävla söt den där pöjken! Jag kikade in i kylskåpet och såg en låda med mos och bacon, mm, fan va gott tänkte jag. Men sen läste jag ett litet meddelande som han skrivit, då stod det att han hade köpt pärgröt och fläsk till mig :p Å det är riktigt gött ska ni veta! Så det ska jag käka ikväll, mums ^^

Förövrigt så är Henke just nu på väg till huvudstaden för att kolla på Sverige-Lettland tillsammans med Smulan och Lundpa. Själv så ska jag ligga framför tv:n mest hela kvällen (Bonde Söker Fru och Grey's Anatomy ffs.) Jag hoppas på att få sällskap i form av Martini :)

Nu ska jag käka, tjarå

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Hoppas du får en trevlig torsdagskväll! ♥

2007-11-21 @ 17:06:16
URL: http://classiiic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0