Fruktsallad

Jag har börjat göra fruktsallad rätt ofta nuförtiden. Har kommit på att det är fett gott och nyttigt :)

Henke är här nu, det tycker jag om. Han ligger just nu på soffan och sover, han jobbar natt den här veckan så jag förstår att han är trött. Jobbade från kl. 20 igårkväll till kl. 06 i morse och ikväll börjar han 23. Jag tycker att det är tråkigt när han jobbar natt, det blir så tomt i sängen. (Nog för att jag gillar när det är mycket plats, men ändå..)

Ikväll tänker jag bara dega; käka min fruktsallad och kolla på tv. Och självklart umgås med min älskling och också Martina som kommer hit sen ^^ Dom två är jävligt bra ska ni veta!


image29

En fruktsallad från en annan gång, ser jävligt kladdig ut men fan va gott de va ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0