Förkyld

Hade ju lite känningar i halsen igår och sen vaknade jag flera gånger inatt med svinont i halsen och svettades och frös om vartannat. Så idag är jag hemma! Men jag valde en bra dag att vara sjuk på, har bara två lektioner idag. Så idag tänkte jag passa på att plugga och dega en massa framför tv:n ^ ^

Jag som tänkte va lite aktiv i veckan och röra på mig varje dag, men inte går de nu heller. Skit! Jag kanske ska passa på att pallra mig ner på Prix och ta kort till körkortet istället (tog körkort i september). Har tänkt göra det, ja, sen i september. Men jag är lite seg :)

När jag och Henke va i Gävle köpte vi en engångskamera och knäppte en massa kort, dom kom han hit me igår. Det fanns faktiskt några fina kort som vi nu har satt upp på kylskåpet och i ramar ^ ^

Nu ska jag käka frukost, eller det kanske heter brunch så här dags?

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0