Fem timmar i aulan.

Fast det blev det inte riktigt, gick därifrån vid halv 12. Det var inte så jobbigt som jag trodde att sitta där och skriva, det gick faktiskt helt okej. Men jag började såklart hosta en massa, och det verkade aldrig sluta! Kändes som att alla blev störda av mig, så jag försökte hålla "hostarna inne" men de gick väl sådär ^^ Riktigt skönt att vara klar me svenska nationella i alla fall!

Efter vi skrivit så gick jag och Carro och letade upp en tv och en dvd så vi kunde kolla på filmen som vi eventuellt ska visa för niorna och ettorna på våran "kulturdag". Måste ju se om man kan visa den eller inte. Hur som helst så var det "Maria Full Of Grace", riktigt bra film och det känns som att det nog kan bli den vi väljer till slut.

Ikväll ska jag tvätta och kolla på "desperate..", Martina kommer nog hit också :)

Nu ska jag vara duktig och diska ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0