En dag kvar

Sen är det helg :) Kom hem för inte så länge sen, det är rätt så kallt ute idag! Känner mig ganska hungrig, men jag tänkte inte laga middag förrän kring halv fem-fem. Får väl ta mig en frukt eller nåt så länge! Vet inte riktigt vad jag ska käka ikväll, korv och makaroner eller tortellini från igår? Hmm.. Pasta eller pasta liksom.. ^^ Vi får se vad det blir.

Har inga planer för ikväll, skulle vilja gå på spinning, men det är nog ingen bra idé eftersom mitt halsonda fortfarande är kvar.. Och inte är det nåt bra på tv ikväll heller.. Kanske ska ta och skriva svenskan om "Frankensteins monster"? Det vore skönt att ha det gjort så har jag inget kvar som hänger över mig. Kan ju i alla fall börja skriva på den.

Nu ska jag ta mig an disken och vänta på att Marie ska dyka upp!

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0