Dagens I-landsproblem

När man bor i en sån liten lägenhet som jag gör är det helt omöjligt att steka nåt utan att det ska lukta i hela jävla lyan! Det kan ju bero på att mitt kök sitter ihop med mitt vardagsrum, hall och sovrum, men ändå! Till och med efter att ha haft fläkten på max i timtal luktar det! Men what to do liksom ^^

Nu har jag varit förkyld i över en vecka och skulle väldigt gärna vilja bli frisk, nu! Vill börja träna igen! Trodde aldrig att jag skulle sakna träning, men jag gör faktiskt det. Sen har jag funderat på en sak, måste man ha specialskor nu till vintern om man ska ut och springa utan att halka? För det känns lite riskabelt att dra ut springa nu när det är så jävla halt. Men jag vill inte lägga ut pengar på ett par extra springskor, får väl köpa dobbar istället då kanske ^^

Idag har jag bytt ut min disktrasa och diskborste till nya, känns väldigt fräscht :) Så hade jag sönder ett till glas när jag diskade, har ju fan sönder ett i veckan som det känns. Men det blir ju mindre att diska då! ^^

Kommentarer
Postat av: fiorella

åh vad du är snäll

2007-11-13 @ 22:57:05
URL: http://yesfiorella.blogg.se
Postat av: homer

diskborsten funkade kanon ;)

2007-11-14 @ 12:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0