Borderline

Är en psykisk sjukdom som jag hittils lärt mig minst om :p

Håller på att plugga psykologi, går väl sådär.  Henke har gått och lagt sig, han börjar jobba kl. 06 imorrnbitti. Ska nog gå och lägga mig jag också snart!

Imorrn har vi ingen franska för att alla lektioner är inställda efter kl.14 eftersom dom (lärarna och de elever som vill) ska ställa i ordning inför mässan! Det gjorde ju min vecka, så jävla skönt att slippa den lektionen! Har inte varit till syo:n idag heller, men imorrn måste jag fan gå dit. Tänk om jag inte kan ta bort franskan, eller om jag inte ens kan byta ut den mot nåt annat, vad gör jag då..? :/

Nä nu ska jag fortsätta med mitt pluggande! Godnatt och sovgott folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0