Äntligen helg :)

Inte för att veckan varit speciellt jobbig, men det känns ändå så otroligt skönt när det är fredag!

Jag håller på att leta skor på nätet, Henke funderar på att köpa ett par åt mig i julklapp. Jag tycker att det vore väldigt kul att få ett par skor eftersom det är något jag verkligen behöver och vill ha. Man får ofta saker i julklapp som man varken önskat sig eller behöver, därför borde man bestämma med varandra innan vad man ska köpa så blir alla nöjda och glada ^^ Mig gör det inget om jag vet i förväg vad jag ska få, då vet jag ju att jag kommer bli nöjd!

Jag hittar bara skor som det inte är säsong för nu, men så gillar jag inte stövlar eller sånt med klack. Älskar gympaskor helt enkelt, så jag kanske ska satsa på ett par varma såna med "ludd" i. Har hittat ett par svarta pumaskor med gulddetaljer och vitt ludd inuti. Dom hade allt; utseende och funktion! Det blir kanske dom till slut ändå :) Nu ska jag fortsätta min jakt ^^


Hittade även dom här godingarna, billiga var dom också ^^
image28
http://www.junkyard.se/mega/product.aspx?pid=23068&g=a&m=c&lbid=615&lcid=2|288

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0