Yeah !

Ikväll jobbade Luzzan och jag var ledig, men jag hade inte sa mycket för mig sa jag har hängt i baren med henne hela kvällen :) Det var inte sa mycket folk, men det gjorde ingenting! Vi hade kul ända! Hon jobbar man-tors och jag jobbar tors-sön, jävligt sugigt att inte vara lediga tillsammans men det far funka!

Igar lag vi vid en pool och solade och badade, det var riktigt skönt! Det har varit sa grymt varmt här sa det var skönt att ta sig ett dopp och svalka av sig lite :) Idag var det däremot inte sa fint väder, men det gjorde inget!

Imorrn ska vi aka in till Grenoble för att shoppa lite :) sa ska jag köpa vykort! Har lovat mamma att jag skulle skicka till morfar, farmor, mina mostrar, min faster och familjen. Sa ska jag självklart skicka till min älskling ocksa! :)

Träffade en svensk tjej fran Söderhamn idag. Hon hade varit här pa samma grej som oss för tva ar sen och nu var hon tillbaks och jobbade pa ett annat vandrarhem. Hon tipsade oss om lite resmal :) far se hur det blir med det..

Saknar Henke! Det är jättetomt att vara utan han! Men nu är det bara tre veckor kvar, sen kommer jag hem! Längtar! Han är mitt allt och jag älskar honom mest! Lovelovelove <3

Kommentarer
Postat av: Pingvinen ;)

Ja bäst för dig att ja får ett vykort nästa vecka!:) Annars blir de smisk när du kommer hem, lr de blir de ändå ;) Saknar dig skrutt! Så jävla mycke! Men snart så ;) längtar! <3 Älskar dig!!

2007-06-26 @ 16:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0