Une fête de la musique ^^

Har jobbat i köket ikväll, de va rätt kul och gick bra:) Snart ska vi aka iväg ner till Grenoble, ska pa nan slags musikfestival :) Kan nog bli rööj! Fyllde ju 18 i tisdags, kändes lite konstigt  utan familjen och Henke, men det funka. Ska fira pa riktigt när jag kommer hem istället! Köpte i alla fall min första öl nere i varan bar, kändes ganska coolt :) hehe.. Behövde inte visa leg eller nat, fast dom är väl inte sa noga me sant här kanske :)

Kristin saknar sin Henrik som bara fan! Hon längtar tills mandagen den 16 juli! Da blir det kramkalas! :) Finns ingen bättre än Henrik Eriksson, han är helt enkelt bäst!

Grenoble maste vara en av världens vackraste platser, det är stora berg överallt; vart man än tittar! Igar lag vi och solade vid en sjö hela dagen, det kändes rätt ballt att kunna se berg med snö pa när man badade :) Nä nu ska jag börja göra mig iordning inför kvällen! skriver mer nagon annan dag!

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: hanna

Grattis!! :D fan vad soft ni verkar ha det, hoppas det är bra i af

2007-06-23 @ 23:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0