Shopping :)

Idag var vi in till Grenoble för att shoppa lite, men sa fick vi höra att det skulle va värsta rean imorrn sa da väntade vi med shoppingen tills imorrn istället :) Hittade i alla fall rätt mycket fina grejer som jag nog ska köpa imorrn :) Det har varit skitlite folk i baren ikväll, men jag tror att Luzzan tycker det är skönt! :) Skulle jag tycka i alla fall! Jag hoppas pa lite folk när jag ska jobba! Ska ju jobba ensam i baren fre-sön! Lite gruvsamt med det kommer nog att ga bra!

Igar roade vi oss med att försöka lära Julia lite svenska! Det var hur kul som helst, hon lät precis som värsta sthlmsbruden  :P

Sa vad ska man köpa till familjen och Hank? Men jag hittar nog nat imorrn, annars blire nat litet eiffeltorn fran Paris istället! ^^ hehe!

Är sa grymt täppt i näsan och känner mig riktigt risig! Jag har gatt förbi "ont i halsen stadiet" och är nu i "snorig sa in i helvete stadiet"! Ska nog ga och lägga mig snart sa jag kanske kan sova bort skiten! Vi ska upp hur tidigt som helst imorrn ocksa p.g.a. rean sa det är väl lika bra att lägga sig!

Henrik <3 Kristin = lovelovelove <3

// Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0