Nerver.

Gruvar mig inför frankrikeresan. Det går i vågor, och just nu är dom rätt så stora :P Vet inte riktigt vad jag gruvar mig inför egentligen. Mest är det nog för att säga hejdå till Henke och att jag kommer sakna han så jävla mycket. Men jag vet ju att han är kvar hemma och väntar på mig så jag fattar inte riktigt varför det känns så jobbigt.. Men jag tror nog att så fort jag har kommit iväg så går det bra. Men just nu så känns det lite gruvsamt och nervöst.. Har inte direkt varit så nervös innan, det har kommit nu ikväll. Hmm.. Måste tänka på allt roligt och bra istället! Allt kommer ju att bli helt suveränt, det enda minuset är ju att jag kommer sakna Henke, men annars är det ju inget. Nog för att vara utan han kommer va skitjobbigt! men det kommer ju säkert att bli hur kul som helst :) Fast just nu känns det lite jobbigt..

Har i alla fall packat färdigt allting, va hemma i Kårböle hela dan och tvättat allt. Nu är jag hos Henke i Fäla, vi har vart och snurrat runt i Ljusdal å så ikväll. Nu sitter vi och gör mest ingenting. Jag vill inte lägga mig än, vill att imorgon ska komma så sent som möjligt.. Fast fan va jag är trött!

Här kommer nåt rööjigt: om 4 dagar fyller jag 18 ^^ så det är bäst för er att ni skickar grattis-sms på tisdag :P höh.

ska försöka skriva i bloggen från France, förhoppningsvis har vandrarhemmet nån dator, men annars så finns det nog nåt internetcafé i stan :P

Tjarrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0