Dunktisdag.

Nu var det ett tag sen jag skrev.. Kan bero på att jag inte vart hemma så mycket, och så var jag ju på spa förr helgen också ^^ Vi firade vår ettårsdag i Mora på "Mora Hotell" inkl. spa. Vilket lyx..! Det var precis sådär som man föreställer sig att det ska vara. Fantastisk mat, sjukt skön spabehandling, mysigt hotellrum m.m. Det var helt otroligt underbart! Jag hade aldrig kommit på idéen att åka iväg på något dylikt, men min Henke, han kommer på sådana saker han ^^ Vilken romantiker ;)

En vecka kvar nu.. Treorna har bal ikväll och nedräkningen har börjat. Party hela veckan lång, eller nåt sånt :) Blir nog rätt lugn på fredag iaf, får se vad som händer. Jag och Henke åkte till Järvsö i eftermiddags för att kolla på treorna när dom anlände till balen i sina snygga bilar och stylade till tusen. Alla var hur fina som helst och man börjar längta lite smått tills nästa år! Paarty ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0