Borta med vinden.

På söndag åker jag iväg till Frankrike, ska vara där i en månad. Utlandspraktik. Jag och Luzzan ska bo och jobba på ett vandrarhem i Grenoble (syd-östra Frankrike vid alperna ungefär). Vi kommer jobba ca. 6 timmar varje dag och så kommer vi att vara lediga på helgerna så då blir de bus ^^ Har inte riktigt fått kläm på vad det är vi ska göra men det visar sig :) Förhoppningsvis kommer jag att lära mig mycket franska! Och de är väl det som är meningen med det hela.. :) Vi får mat, resa, logi och fickpengar + en helg i Paris, helt gratis :) vilket lyx!

Vi kommer hem igen den 16 juli. Jag kommer att missa cruisingen, min födelsedag (fyller den 19 juni, åker den 17), fönefotbollen å kanske nåt mer.. Kommer inte riktigt ihåg just nu:) Men det är inte så viktiga saker.

Gruvar mig ganska rejält, speciellt för att säga hejdå till Henke på lördag.. uscha, kommer börja sura! Kommer sakna han så jävla mycket! Fan, en månad.. De är ganska länge.. Fast ändå, en månad av ett år eller av ens liv, vad är det? å det kommer ju att bli kul, de kommer bli världens äventyr och erfarenhet! riktigt rööj kommer det att bli :D det känns nog bättre när jag väl kommer fram, bara jag satt mig på flyget är de lugnt!

Men de kommer att bli tomt utan min Henke, de är då säkert de! Han är bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0