Barhäng ^^

Igar var det midsommar, men eftersom jag är i Frankrike sa blev det inte mycket till firande.. Vi slutade jobba kring kl. 20 sen var vi mest utomhus och i baren tillsammans med hur mycket folk som helst fran en massa olika länder :) Ikväll jobbar jag och Luzzan är ledig, vet inte vad som händer sen. Vi kanske drar in till stan och gar ut eller nat :)

Jag saknar Henke hur mycket som helst! Det är sa jävla tomt utan han.. Men nu är det bara tre veckor kvar, sen Paris, sen hem! Längtar som bara den! Henrik är det bästa jag har, han är helt otroligt underbar! Henke is the shit ^^

Kommentarer
Postat av: Saftis ;)

Sötis! Ja nu äre bara tre veckor kvar! Längtar efter dig! Älskar dig kristn! <3

2007-06-23 @ 17:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0