14 dagar till Paris ^^

Har nu vart här i snart tva veckor! Tiden har gatt väldigt fort, vilket känns bra:) Nästa vecka kommer det bo nästan 200 pers här sa da blir det mycket jobb! Men da gar nog tiden ännu fortare! Den här veckan har det vart skitlite folk här sa det är lite trök! Jobbade ensam i baren igarkväll för första gangen! Det gick bra, men sa var det nästan inge folk heller sa:) Om fjorton dagar drar vi till Paris! Det ska bli riktigt rööj! Sen om 16 dagar kommer jag hem:) Längtar efter min gofis!

Är fortfarande förkyld! Just nu är alla sjuka sa det gör inte sa mycket att man själv är sjuk :)

Ikväll jobbar jag ensam i baren igen, börjar 17.30 och stänger kring 23.00. Men Luzzan sitter me mig sa det är bra, annars hade det blivit lite segt!

Saknar Henrik! Det känns som det var en evighet sen jag träffade honom sist! Längtar som fan tills den 16de, fan va vi ska kramas da ;) Han är bäst! <3

Nä nu ska jag ta och vara lite social!

Lite bilder :)

                         
            Utekväll                           Michelle, jag o Luzzan                             i baren ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0