Tengo hambre!

Star i baren (igen..!). Förväntar mig att det kommer va ännu mindre folk ikväll än vad det har varit de andra kvällarna.. Men det gör inte sa mycket för jag kommar ha sällskap ända i form av Michelle, Julia och Luzzan!

Är jättehungrig och det finns ingen mat i personalköket förutom potatisgratäng (som vi har ätit de senaste tre dagarna) och det vill vi inte ha! Men vi ska ga till det stora köket och leta efter mat om ett tag! :)

Min förkylning är nästan borta, känns jävligt skönt! Imorrn är jag och Luzzan lediga tillsammans, vet inte vad vi ska hitta pa! Kanske ta en tripp till nat berg och kika lite :)

Skriver kanske mer sen och lägger in nan bild eller nat:)

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0