Pasta al pesto

Var ute och käkade igarkväll pa en italiensk restaurang! Jag at pasta al pesto, det var väldigt gott :) Sen gick vi runt pa stan en sväng och kikade:) Idag har jag jobbat för första gangen i serveringen! Jobbade ensam men det gick bra, fast sa vare bara fyra pers som käka :P hehe! Jobbar i serveringen ikväll ocksa fast da jobbar jag med Richard och Laurence och da är det ca. 130 pers som ska käka. Imorrn jobbar jag i köket bade pa dan och pa kvällen.

Nu är det bara 13 dagar kvar tills jag kommer hem:) Och bara 11 dagar kvar till Paris ^^ Fan va jag längtar! :)

Saknar Henke sa det är na hemsk! Men nu är det inte langt kvar! (det har jag sagt hela tiden men nu är det faktiskt sant..) Längtar som fan tills jag kliver av taget och sa star han där och väntar pa mig :) Mys! Han är bäst<3

Tvättade förresten häromdan, vi hängde upp tvätten i ett skitäckligt rum i källaren, se bilder här nedan. Hursomhelst sa blev tvätten torr och allt gick bra ^^


           


1. tortumlare som inte funkar ^^
2. Jag hänger tvätt :)
3. Luzzan hänger tvätt!
4. Julia, Luzzan, jag, Michelle o Richard :)

Kommentarer
Postat av: Majvor

Mysig tvättstuga - man riktigt känner doften av mögel och och blöt cement.....Annars ser ni ju välmående ut!

2007-07-03 @ 22:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0