Mindre än en vecka

Jag kommer hem om 6 dagar! Om 4 dagar drar vi till Paris och sen aker vi hem den 16:de! Faan va härligt det ska bli att komma hem igen:) Nog för att jag har haft det skitroligt här och trivs jättebra men de ska bli skönt att komma hem ända! :) Saknar Henke och det ska bli sa otroligt härligt att träffa han igen! <3

I söndags spelade jag, Luzzan, Richard och Megan fotboll och det var väldigt blött och halt i gräset. Megan halkade och slet av ligamentet i knäet! Hon fick aka in till sjukhuset och nu har hon natt gipsliknande + krycka. Sa kan det ga när man spelar fotboll! Hursomhelst sa vann självklart Sverige :P 

Idag ska jag och Julia aka in till stan och shoppa lite, förhoppningsvis blir det den sista gangen :) Vill hitta allt till alla idag sa jag har det gjort!

Tänk att jag har vart här i 23 dagar och om 6 dagar far jag träffa Henke igen! Längtar som bara den:) Han är bäst och han är bara min <3



                               


1. Michelle, Luzzan, Julia, Olivier, Elizabeth o Richard

2. Juju och Julia

3. Moi

4. Jag, Michelle, Julia, Richard o Luzzan      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0