La service.

I tisdags jobbade jag i serveringen hela dagen (först 11.30-14.00 o sen 17.30-23.30). Det anlände judofolk (det är nan slags tävling här, EM kanske..?) fran alla möjliga länder under hela kvällen sa dom at i omgangar. Ryssarna (som förresten inte kan engelska) anlände sist, kring 22.00-22.30. Det var väldigt drygt för vi kunde inte äta nan mat förran dom hade kommit! Det blev en väldigt lang och dryg kväll! Igar jobbade jag i köket hela dagen och det är mycket bättre! :) Tiden här gar väldigt fort och speciellt den här veckan da vi jobbar sa mycket! Sa snart är jag hemma igen :) Det kanske verkar som att jag inte trivs här för jag skriver hela tiden om hur mycket jag längtar hem. Men sa är inte fallet! Trivs skitbra här! :) Men jag saknar Henke! Nu är det bara 12 dagar kvar! :)

Innan jag aker tillbaks hem vill jag göra följande: aka (eller ga) upp till "La Bastille", vandra i bergen och aka till nan slags grotta som tydligen ska vara väldigt cool :D Far se om vi hinner med allt! Sa skulle jag vilja aka iväg nan annanstans en sväng sa man fick se nat annat:) we'll see!



                   

1. Julia o Philippe (kocken)
2. Pa sparvagnen (kolla blicken..!)
3. Pa sparvagnen
4. Hmm.. :)

Kommentarer
Postat av: Majvor

Va snygga ni är - och solbrända....

2007-07-05 @ 18:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0