Vertigo

Psykologiprovet idag var långt och drygt, skrev som en galning och fick riktigt ont i handen faktiskt. Har aldrig suttit så länge på ett prov tror jag, satt nästan hela lektionstiden och då var det inte för att jag funderade extra länge på nån fråga, dom var bara så in i helvete många och krävde långa svar!

Jag har panik över projektarbetet. Vi har tagit oss vatten över huvudet och jag tycker att vi ska vara realistiska och avbryta det hela, för vi kommer aldrig att hinna! Men dom andra tycker att vi ska kämpa på ett tag till så vi gör väl det då.

Ikväll blir det matte hela långa natten! Har ju mitt otroligt efterlängtade mattprov imorrn, uscha! Men efter de så är det helg, så jag har ju nåt att se fram emot i alla fall :)



Kommentarer
Postat av: isabell pheee.

vad har ni för projektarbete? :)

2007-12-13 @ 19:50:25
URL: http://isabellphe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0