Slirigt

Skjutsade päronen + Bo för ett tag sen, fan vilket väglag! "Våran" väg va inte plogad, utan det va typ 3 dm snö, men landsvägen var plogad i alla fall och tur var väl de. Nog för att det va mycket snö på vägen ändå, men det är ju en jävla tur att det finns dom som plogar vägarna på fritiden. Det är bra att päronens bil är framhjulsdriven, bilen jag kör i vanliga fall (Henkes) är bakhjulsdriven och den får man sladd med hela tiden när det är kasst väglag. Nog för att det kan va rätt kul, men ändå ^^

Nu sitter jag här hemma alldeles ensam, funderar på om jag ska trava bort till Rickard. Men det känns fan motigt att dra ut igen i det här vädret.. Hmm. Läre samla lite mod först tror ja :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha okej :D bra då vet jag det nu iaf.
så nu är alla andra lördagar räddade! hihi.
vad gör du ikväll? :)

2007-12-01 @ 22:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0