Simply The Best

Min dag idag!

Uppstigning - Vaknade denna dag av att en kvinna från Los ringde mig angående projektet. Efter samtalet gick jag upp, drog på mig morgonrocken och satte mig framför tv:n med frukosten som för denna dag bestod av yoghurt och fullkornssmörgås.

Dagen - Har faktiskt pluggat idag, som var själva meningen. Pluggade matte i säkert två timmar och har även läst bok. Skulle i och för sig ha pluggat franska inför provet imorrn, men nej det har jag inte gjort. Jag är optimistisk och tror att jag kommer läsa i sängen efter att jag lagt mig ikväll eller plugga på den korta rasten jag har imorrn innan provet. Hmm.. Vi får väl se hur det går.. Men eftersom jag antagligen kommer hoppa av franskan spelar det ingen roll hur det går imorrn. Det vore ju i och för sig ifall jag absolut inte kan ta bort den kursen, för det är ju faktiskt inte klart än. Hmm..?

Förövrigt så klädde jag inte på mig förrän klockan var kring fyra, typiskt mig.

Kvällen - Kvällen har spenderats framför datorskärmen och tv:n tillsammans med Martina och Elin. Vi kikade på Desperate Housewives och åt fruktsallad, mumma! Sen tittade Henke in en sväng innan han började jobba <3 
Jag och tjejerna bestämde i alla fall att vi ska ha myskväll hos Martini på fredag med alkohol, räkor, ostfondue och annat gott. Det ska bli riktigt trevligt!

Nu tänker jag gå och lägga mig så godnatt kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0