Oväder

Idag är det nästan snöstorm, å det bara kom som från ingenstans. Det är helt vitt ute, backen, himlen, taken + att det är yr så mycket snö så hela "luften" är vit också. Men det är rätt mysigt ^^

Sitter hemma i Kårböle nu, så jävla skönt att vara hemma! När jag åkte hit var jag den enda på bussen under hela vägen (6 mil.) Haha :p Busschauffören kände nog inte igen mig (fast jag åkt den där förbannade bussen 100-tals gånger, iofs var det ett bra tag sen sist) för han sa att han skulle säga till när vi va i Kårböle, så jag skulle veta vart jag skulle hoppa av. "Men jag är från Kårböle, så jag vet vart jag ska av" sa jag då :p hehe, vilken miss av han!

Idag har jag köpt julklappar på nätet åt pappa, Krille och Henke. Så nu är det bara mammas julklapp kvar + en extra grej till Hank. Så skönt att nästan vara klar, å allt tack vare internet, vilken underbar uppfinning!

Kommentarer
Postat av: isabellphe

tackar ^^ ja jag älskar skorna, o 260 spänn kostade dom. ett riktigt jävla kap vill säga!

förresten, du skriver att du åkt buss idag...
går det bussar från ljusdal till färila/kårböle på lördagar? har jag missat något? >_

2007-12-01 @ 15:38:11
URL: http://isabellphe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0