Nöjd

Jag blev riktigt nöjd med mina klappar i år. Fick en mobil av päronen, vilket var otroligt välbehövligt med tanke på att min förra var trasig. Fick parfym, kofta, necessär och is-shotglas av Henke, han är så jävla underbar som köper så perfekta julklappar :) Fick lite annat också som även de var skitbra och jag är supernöjd.

Julaftonen tillbringades hos oss med lite släkt på pappas sida. Vi åt och drack i flera timmar och sen blev det julklappsutdelning och lekar och ännu mer dricka :p Bodil och Awe hade fixat en lek som påminde om "Galenpanna" och sen hade de satt ut en tipspromenad på vår gata (eller rättare sagt våra grusvägar och täkter). Stefan och Elina vann, men priset var inte så flashigt (en varsin öl) :) Vi satt sen hela natten hos oss och spelade spel och groggade. Hade skittrevligt :)

Idag tänker jag plugga. Sug men jag måste eftersom våra kassa lärare ger oss plugg över lovet. Skit.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0