Morgondagen

Imorrn bär det av till Hudik med päronen för lite shopping, det är dock inte syftet med resan men man läre ju passa på när man ändå ska dit! Vi ska ner för att lämna in min jävla laptop som fick för sig att gå sönder förra veckan, hårddiskkrash eller nåt sånt tror jag att de är. Piss. Det är också anledningen till att jag inte bloggar ofta längre. Jag som blev lätt beroende av datorn är nu utan, men det har faktiskt gått bättre än förväntat. Det beror antagligen på att jag har varit hemma i Kårböle mestadels av tiden så jag har tillgång till familjens dator. Hursomhelst så kommer det bli jobbigt att vara utan den när lovet är slut och jag måste tillbaks till Ljusdal.

Nu står nyår strax för dörren och jag hoppas att det kommer bli rööj. Men som alltid har man väl för höga förväntningar och så blir det bara skit av allt. Men nu vet jag i alla fall vart jag ska hålla hus, så förutsättningarna är bättre detta år!


Kommentarer
Postat av: ISABELLphe.

hittade du något i hudik? :)fanns det mycket på staden?

2007-12-29 @ 23:23:49
URL: http://isabellphe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0