Merry Christmas

Så.. Nu är det jul igen! Har inga som helst julkänslor, men de kanske kommer till kvällen. Hade ju varit mys att fira med småbarn, men det blir inte så i år om man inte räknar med brorsan då förstås :) Dagen idag ska tillbringas framför tv:n med Lisa, vi ska kika på "Tomten Är Far Till Alla Barnen" och äta knäck. Mys! Sen blir det rusningstrafik till duschen!

Jag hade tänkt raka mina extremt håriga ben idag, men så fick jag ett presentkort på "vaxning av ben" av mamma i morse, så nu måste jag hålla mig ett tag till innan håren ryker. Ska försöka få en tid på torsdag tänkte jag :)

Imorrn ska jag åka ner till Ljusdal för fest och utgång, så sa mamma att jag fick ta bilen om jag ville eftersom det inte går några bussar. Men då var jag tvungen att komma tillbaks på onsdan eftersom hon jobbar på torsdag. Fan va snällt, har aldrig fått tagit bilen förr! :) Men jag kanske inte behöver heller eftersom jag antar att det är en hel drös som ska ner. Vi får se.

Som sagt, nu är det Jul igen och jag hoppas att ni får en riktig trevlig en. God Jul allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0