Matlagning

Ikväll blir det fiskbullar i hummersås och potatis. Å dra på trisser vilken festmiddag! Nä men jag gillar faktiskt fiskbullar, jag äter fan allt. Finns inget jag inte tycker om! Men fan va jag inte tycker om att koka potatis, tar ju en evighet.

Jag hoppas att Emma kommer och hälsar på mig ikväll, vore så härligt och mysigt att umgås med henne igen, bara hon och jag. Det var så längesen sist! Ifall hon kommer tänkte vi liva upp lite gamla minnen med att ha en supermariokväll med tillhörande attiraljer ;)

Nu måste jag återgå till matlagningen. Hej så länge!



Vad gör jag för fel..? Hur jag än gör så blir aldrig potatisen bra, den blir alltid för hård! Idag lät jag potatisen koka i säkert 30 min, men blev ändå för hård! Gaah!

Kommentarer
Postat av: isabellphe

haha okej^^ jag dricker kokos-té. typ en svart förpackning med koksnötter på, om man kollar bland téerna i mataffärerna. sen dricker jag ett annat te som heter "kärleks-té. lust o fägring" :q haha. fast jag dricker ALDRIG té utan honung (o om inte det finns, så socker) o ibland/oftast har jag lite mjölk i. :) o om man har honung i så måste man röra ihop honungen HELT med téet innan man heller i mjölken, annars smakar det som du säger, typ vattnigt. det vill säga - inte ett smack. :q

2007-12-06 @ 17:03:18
URL: http://isabellphe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0