Logaritmer, Polynomer, Exponentialfunktioner...

Har pluggat matte med Carro ikväll till provet imorrn. Det gick väl sådär, har väl lite koll i alla fall :) Matte C är fan inte det lättaste, jag blir skitnöjd om jag lyckas skrapa ihop till ett G. Matte är nog mitt svåraste ämne skulle jag tro (eller är det franskan?) Det hade ju varit lite lättare om man hade haft en lärare som kunde förklara för en. Hon är en totalt värdelös pedagog! Hon sullar alltid till det så man fattar mindre efter att hon har förklarat än innan. Så får jag IG på provet imorrn är det hennes fel :p

Nu ska jag fortsätta med mina uträkningar och sen tänker jag hoppa i säng med min engelskabok!

Godnatt folks!

Kommentarer
Postat av: elin

fan vd glad jag är att jag slipper dendär skiten ^^,

2007-12-13 @ 23:20:19
Postat av: Marie

men franska är väl liite kul iallafall ;)

2007-12-14 @ 19:52:48
Postat av: Kristin

Nej du, franska suger :p

2007-12-15 @ 02:41:40
URL: http://majakristin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0