Kvinnan hela dan

Sitter på skolan nu, fast jag är ledig. Men om ens dator har pajat med en sån enormt bra timing som just denna vecka (då jag behöver skriva arbeten och lämna in innan lovet) läre man gå på skolan och plugga istället. Jag blir så jävla förbannad för att datorn går sönder, när jag i princip nyss köpt den för en massa jävla pengar. Men det är ju tur att man har garanti på skiten.

Idag är det begravning på Samuel, Krille ska dit. Jag frågade om han ville att jag skulle gå med han, men det behövde jag inte. Han hade redan sällskap, så det var ju bra.

Nu är det jullov och som jag har längtat! Ska bli så otroligt skönt att komma hem till familjen och bara dega! Köpte klart alla julklappar igår också, förutom en som jag ska köpa idag. Har aldrig varit så seg med att köpa klappar förr. Undra om det är Henke som har dåligt inflytande på mig? :)

Nu måste jag plugga vidare. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0